خدایا

خدایا عاشقت هستم

 

"یا حبیب من لا حبیب له"

از سردترین و تاریک ترین زندان هستی برایت مینویسم

از زندان درونم

خدایا
سوختم اما آتش دل درونم را گرم و روشن نکرد

خدایا تنهام نزار

چیزی بگو
حرفی بزن

با این سکوت مهربانت عاشق کشم نکن

دلم برای نوازشهایت تنگ شده

یادم نرفته چطور با دستهای نوازشگرت اشکهایم را پاک میکردی

وای که آبم میکرد آن نگاههای عاشقانه ات

دوست داشتم برایت بمیرم

یا حبیب
بی تو مجسمه ای بی روحم

تو بودی که با عشق آشنایم کردی

خدایا بینایم کن
آنقدر که همه ی زیباییها و خوبیهایت را ببینم

شنوایم کن
آنقدر که همه ی سخنان عاشقانه ات را بشنوم

توانایم کن
آنقدر که بی وقفه در راه تو قدم بردارم و خسته نشوم

خدایا

مرا به خود برسان که بی تو به هیچ جا نمیرسم

دوستت دارم
مرا لایق این دوست داشتن بدار

نگاهم کن

با نگاه مهربونت مثل همیشه من و غرق نور و سرور کن


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 23 / 2 / 1390برچسب:,ساعت 2:54 توسط پژمان| |

Design By : Mihantheme