متفاوت

خدایا عاشقت هستم

 

عجب رسمیه رسم زمونه !!!
شنیدیم توی این دنیا از هر دستی بدی از همون دست پس میگیری !!!
میدونید اونهایی که میان و شروع به وبلاگ نویسی میکنن یه آرامش خاصی تو حرفاشونه !!!
همه انسانها بر اساس شناختشون تو یک برهه زمانی در مورد یک شخصیت اعلام نظر میکنن !!!
در همیشه رو یک پاشنه نمیچرخه !!!
امروز مرا فردا تورا !!!
این دنیا پر از اتفاقات عجیبه !!!
این همه جمله بالا نوشتم که پیدا کردن ارتباط بینشون سخته!!!
امروز داشتم صفحات وبلاگمو ورق میزدم ، نا خود آگاه این مصرع اومد تو ذهنم :
 زکجا آمده ام آمدنم بهر چه بود ؟!
دوستانی که منو تو این چند سال اخیر میشناسن شاید خیلی راحتتر بفهمن من چی میگم ؟!!
خوب البته چون شناختشون بیشتر !!!
اما یکی از دوستان خوب وبلاگ نویسم با گذاشتن یک نظر لطف بزرگی به من کرد !!!
آخه در واقع آینه حرفهای چند وقت پیش خودم بود !!!
جالبترش لقبی بود که به من داده بود!!!
هیچوقت فکرشم نمیکردم
حالا چند سؤال
معنیه واقعیه عشق چیست ؟
اصلاٌ عشق چیست ؟
عشق غم به همراه داره یا شادی ؟
هرکسی وقتی چیزی داره شاده
پس چطور عاشقی که معشوق یا معشوقه ای داره
میتونه غمگین یا ناراحت باشه؟!!
خدایا من تو را دارم
تورا دارم چه غم دارم
زیبایی دنیا به همینه !!!
نه تنها هرچی میدی پس میگیری
بلکه هر حرفی که روزی میزنی هم روزی بهت میزنن!!!

ما زیاران چشم یاری داشتیم

خود غلط بود آنچه می پنداشتیم

تا درخت دوستی کی بر دهد

حالیا رفتیم و تخمی کاشتیم

گفتگو آئین درویشی نبود

ور نه با تو ماجراها داشتیم

شیوه چشمت فریب جنگ داشت

ما ندانستیم و صلح انگاشتیم

نکته ها رفت و شکایت کس ندید

جانب حرمت فرو نگذاشتیم

گلبن حسنت ز خود شد دلفریب

ما دم همت بر آن بگماشتیم

چون نهادی دل به مهر دیگران

ما امید از وصل تو برداشتیم

گفت خود دادی به ما دل حافظا

ما محصل بر کسی نگماشتیم

 



نظرات شما عزیزان:

so
ساعت11:42---25 دی 1389
قاصدک
شعر مرا از بر کن
برو آن گوشه باغ
سمت آن نرگس مست
و بخوان در گوشش و بگو باور کن یک نفر یاد تو را دمی از دل نبرد


ابجی کوچیکه
ساعت12:07---24 دی 1389
باز باران بارید خیس شد خاطره ها مرحبا بر دل ابری هوا هر کجا هستی باش اسمانت ابی و دلت از غصه ی دنیا خالی.

ابجی کوچیکه
ساعت20:19---22 دی 1389
سلام داداش مهربون.
خدا یا تو بیشتر از انی که به وصف ایی و من کمتر از انم که به حساب ایم اگر مرا نیامرزی از که طلب بخشش کنم و اگر دست های خالیم را با دستهای محبتت نگیری نزد چه کسی دستهای خاتلی دلم را بگشایم پس پروردگارم!!!مهربانترینم مرا بیامرز که مستحق رحمتم.

بیا سخاوت را از برف و باران بیاموزیم که بر سر فقیر و غنی و خوب و بد یکسان میبارد.
منتظر داداش و یادگاریش هستم.
خواهر کوچیکه رو فراموش نکنید به کلبه ام سر بزنید.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 19 / 10 / 1389برچسب:,ساعت 15:6 توسط پژمان| |

Design By : Mihantheme