فاش

خدایا عاشقت هستم


نشود فاش کسی آنچه میان من و تست

تا اشاراتِ نـظر، نامه رسان من و تست 

گوش کن ! با لب خاموش سخن می گویم 

پاسخم گو به نگاهی که زبان من و تست 

روزگاری شد و کس مردِ رهِ عشق ندید 

حالیا چشمِ جهانی نگران من و تست 

گرچه در خلوتِ رازِ دل ما کس نرسید 

همه جا زمزمه عشقِ نهان من و تست 

اینهمه قصه فردوس و تمنای بهشت 

گفتگویی و خیالی ز جهان من و تست 

نقش ما گو ننـگارند به دیباچه عقل ! 

هر کجا نامه عشق است ، نشان من و تست 

سایه ! ز آتشکدة ماست فروغ مَه و مِهر 

وه از این آتش روشن که به جان من و تست

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 1 / 3 / 1390برچسب:,ساعت 12:48 توسط سهیلا| |

Design By : Mihantheme