آرزو

خدایا عاشقت هستم

  روزگاری است که سودای بتان دین من است  

                                                                                                            غم این  کار نشاط دل غمگین من  است

  دیدن روی تو را دیده  جان بین  باید
                                                                                                        این کجا مرتبه چشم جهان بین من است
  یار من باش که زیب فلک و زینت دهر  
                                                                                           از مه روی تو و اشک چو پروین من است
   تا مرا عشق تو تعلیم سخن گفتن داد 
                                                                                    خلق را  ورد زبان  ،مدحت وتحسین من است

    دولت فقر خدایا به من ارزانی دار

                                                                                   کاین کرامت سبب حشمت و تمکین من است

 



نظرات شما عزیزان:

چشمک2باره
ساعت10:55---8 آبان 1389
واقعآ ماها به دنیا اومدیم تا فقط غصه بخوریم؟؟؟؟

هر کی یه جایی...یه گوشه ای داره از یه دردی غصه میخوره....

ترازوی این دنیا در ازای هر خوشی‌ای که در اختیارت می‌گذاره، غمی را هم ‌آن سوش قرار میده تا توازن برقرار بشه.

این یه قانونه...
..................
حق يارت.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 8 / 8 / 1389برچسب:,ساعت 6:56 توسط پژمان| |

Design By : Mihantheme