انتظار

خدایا عاشقت هستم

رو دلم نوشتی از عشق ، من یه برگ پاره بودم

تویه کوچه های غربت ، عمری من آواره بودم
 
دست تنهامو گرفتی ، با تو من نفس کشیدم
طرح سرنوشتم اینه ، که به این نقطه رسیدم
 
بینمون فاصله انداخت ، سرنوشت بی وفامون
ما دو تا چقدر غریبیم ، انتظار سهم دلامون
 
هم نفس از تو میخونم ، تویه شب های جدایی
زندگی رنگ جنونه ، واسه من بی تو خدایی
 
دوس دارم با تو بمونم ، این جدایی نمیزاره
عزیزم نیستی ببینی ، عشق تو چه بی قراره
 
با همین چشمای خیسم ، مینویسم عاشقونه
تا ابد به خاطر هم ، عشقمون به جا میمونه
 



نظرات شما عزیزان:

اجی کوچیکه
ساعت11:50---19 آبان 1389
اگر بهار شکوفه ها در بیان و اگه پاییز تموم درختان برگ ریزان و اگر زمستان تمام برف ها اب شوند بندگی من به خداوند هرگز مثل فصل ها نمیشود و نخواهد شد.بندگی من مانند سال پی در پی خواهد بود.....

melika
ساعت10:32---18 آبان 1389
salam man ghalebe blog bardashtam ama ghesmate nazar dadanha shabihe to nist?mikham mesle to beshe aks kenere neveshte gozasht komakam kon bego chikar konam

melika
ساعت10:28---18 آبان 1389
salam man ghalebe blog bardashtam ama ghesmate nazar dadanha shabihe to nist?mikham mesle to beshe aks kenere neveshte gozasht komakam kon bego chikar konam

امید
ساعت4:13---17 آبان 1389
که میگوید که می نتوان زدن بی جام و پیمانه
شراب ازلعل گلگونت بده پیمانه اش با من


اشنا
ساعت2:05---17 آبان 1389
متن زیبایی رو ارائه دادی
از فاصله نوشتی... از انتظار
از خدا میخوام که بین قلبها فاصله نندازه
ممکنه زمانی تو زندگی ادما فاصله جغرافیایی پیش بیاد اما هر چه فاصله دور تر باشه فاصله قلب رو کمتر و کمتر میکنه
تا جایی که هیچ فاصله ای نباشه و قلبها یکی باشه
خدا را سپاس برای نزدیکیه قلبها..


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 17 / 8 / 1389برچسب:,ساعت 1:11 توسط پژمان| |

Design By : Mihantheme