دلشکسته

خدایا عاشقت هستم

 

کدام آه بزرگی گرفته دامانت
که درد می چکد از زخم چشم گریانت
وگیسوان بلندت عجیب می رقصند
به دور شعله  اوهام و جسم عریانت
چقدر اول این شعر آتش و دود است ...
چرا نکرده اثر اشک بر گریبانت
هنوز در تب و تاب بهشت بودم من
چه شد شکست به یکبار چشم لرزانت
چه انقلاب عظیمی درون این قاب است
کنار عکس تو با من و راز پنهانت ...
نگو تو هم خبری بد برای من داری ...
نگو شدم سرطانی برای چشمانت
فریب می دهدم صورت پر از یاست
چگونه درک کنم که منم زمستانت
چگونه درک کنم اینکه عشق بیهوده است
چگونه هضم کند دل عذاب وجدانت ...
تویی که چشم و چراغم درون این عکسی ....
شکسته این دل تنگ از هجوم فقدانت
 


نظرات شما عزیزان:

maryam
ساعت15:02---13 بهمن 1389
من شما رو لینک کردم.شما هم منو با اسم تنهای من لینک کنید

maryam
ساعت16:07---12 بهمن 1389
سلام وبلاگت خیلی زیباست به وبلاگ منم سر بزنی خوشحال میشم عزیزم

امین
ساعت18:53---7 بهمن 1389
سلام شما بلاگ بسیار زیبایی دارید
خوشحال میشم ی سر به بلاگم بزنید
امیدوارم دوستان خوبی برا همئ باشیم
راستی با تبادل لینک موافقید؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 7 / 11 / 1389برچسب:,ساعت 17:41 توسط پژمان| |

Design By : Mihantheme