خدایا عاشقت هستم

 

اي ماه غزلهاي عاشقانه من سلام
سلام به كسي كه مثل هيچكس نيست ، مثل هيچكس!
و تنها كسيست كه دل به ياد او ترانه مي گويد
و آنچه را كه در دل مي تپد برايش واگويه مي كند
دفتر دل منو ورق بزن تا ببيني
يه نفر هست كه دلم هميشه تو فكر اونه
يه نفر كه اسم اون هميشه اول دفتر شعراي منه
يه نفر كه هيچكس مثل اون نيست واسه من
يه نفر كه تا مياد مي پيچه عطر مهربونيش توي دلم
يه نفر كه تا ميام بهش بگم دوسِت دارم
اون ميگه: " دوست دارم"
يه نفر كه براش مي نويسم:
دوباره اشك هاي من توي لحظه ي غم و غروب
به جان من نرو و درهاي عشق را به هم نكوب
دوباره واژه هاي من روي د فتر دل و سكوت
ببين دل عاشقم را كه بيتاب نشسته رو به روت
دوباره غصه و غزل ، دوباره عشق بي محل
دوباره درد عاشقي دوباره بوي رازقي
دوباره ياد تو را كرده ام
دوباره دلتنگ شد ه ام
دوباره غصه از شعرم روييد
دوباره دل مريم شعرم گرفت
دوباره چشم هاي غزلم خيس اشك شد
دوباره بي تو ام هنوز
دوباره
صدايم را بشنو از كوچه پس كوچه هاي تنهايي
منم غريبه با تمام آن ستاره هاي بالايي
صداي مرا كه نشسته در شعرهاي رويايي
مرا بخوان به ياد شعر لحظه هاي تنهايي
مرا كه شب هنگام روي خلوت ترين ستاره ها مي نشينم
و در ياد تو سكوت مي كنم
غمي عجيب در دلم باز جوانه مي كند
كسي ميان بي كسي تو را بهانه مي كند
براي درد عاشقي تو را ترانه مي كند
بي تو
تنها ترين سرود ه ي غم ها منم ولي
زيباترين قصيد ه ي رؤيا تويي هنوز
خسته ترين صداي نفس ها منم ولي
عاشق ترين نگاه آشنا تويي هنوز
هميشه در تنهايي هايم به يادت شعر مي گويم
همان شعري كه بي تو در آن هميشه غمگينم هميشه بي تابم
همان شعري كه بي تو براي تو مي خوانم!
آسمان آبي خيال من پر از ستاره هايست كه از من دورند
و هر چه دست دراز مي كنم دورتر مي شوند
تويي يك ستاره از خيال من
اي خوب مهربان من تو هماني كه هميشه در رؤياهايم بود
اينك كه تو را در دنيايم يافته ام و با خو د به لحظه هايم آورد ه ام
چگونه بي تو از رؤياهايم سفر كنم؟
نمي دانستم كه آمد ن من آشفتگي خيال و پريشاني دلت را سبب مي شود
كه اگر مي دانستم
در آسمان آرزوهايم از دور به تماشايت مي ماند م اي ماه مهربانم!
و در حسرتت با اشك عشق سر مي كرد م و به اين آرزو اميدوار مي ماند م
كه روزي در بهشتي كه باغ زيبايي هاي خداست بيابمت و با تو باشم
تو كه تنها آرزوي روزگاران دنياييم بودي
نمي دانستم كه عشق با دل چه ها مي كند و هر روز بيشتر از ديروز حسش مي كنم
و غم لحظه هايم افزونتر مي شود!
كاش خداي آرزوهايمان دل تنهايمان را تنهاتر نخواهد!
خط به خط اين شعرهايم را با اشك برايت مي نويسم
و تمام اينها همان حس پاك و زيبايست كه به تو دارم و هرگز جز اين
از خداي احساسم نخواسته بود م اما نمي دانم چرا غمي كه در لحظه هايم مي آيد
بيشتر از عشق مي شود
دوستت دارم از زمين تا آسمان
چگونه بگويم از عشق تو حذر مي كنم؟


نظرات شما عزیزان:

الین
ساعت18:00---5 خرداد 1390
خود را به سوی ماه افکندن جسارت میخواهد
اما حتی اگر به خطا هم بروی بین ستاره ها خواهی نشست...


الین
ساعت17:59---5 خرداد 1390
خود را به سوی ماه افکندن جسارت میخواهد
اما حتی اگر به خطا هم بروی ،بین ستاره ها خواهی نشست...


Emad
ساعت4:09---23 ارديبهشت 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 23 / 2 / 1390برچسب:,ساعت 2:56 توسط پژمان| |

Design By : Mihantheme