اجازه

خدایا عاشقت هستم

 

بغض در گلویم راه نفس هایم را بسته است
و اشک اجازه باریدن نمی گیرد
هر چه سعی می کنم که نگذارم گونه هایم خیس شود
ولی حتی اشک هم خواسته هایمرا زیر سوال برده است
دوست دارم بی اجازه ات دلتنگ شوم و برای انتظارت گریه سر دهم
ولی گریه ام بی آنکه که اجازه بگیرد امان از من برده
در این بی قانونی که حتی خودم هم اختیار از دست داده ام
چگونه از تو بخواهم که مرا دوست بداری ؟
و چگونه تو را دوست بدارم ؟
که صدای عشق به گوش کسی نخواهد رسید
پس چشمانم را ببین که تو را فریاد می زنند
و بی اجازه صدای قلبم را به تو خواهند رساند
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 25 / 2 / 1390برچسب:,ساعت 15:22 توسط سهیلا| |

Design By : Mihantheme